"; آموزش پخت پیتزای رژیمی یک غذای فوق العاده! | هفیان - دانلود آهنگ فیلم رمان عاشقانه

آموزش پخت پیتزای رژیمی یک غذای فوق العاده!

آموزش پختن پیتزا
آموزش درست کردن پیتزا رژیمی

همگی ما پیتزا،غذای فوق العاده خوش مزه را دوست میداریم،اما همگی ما نیز میدانیم که چقدر برای برخی افراد که به صورت مداوم مصرف میکنند چاق کننده است،بنابراین ما امروز برای شما آموزش پخت پیتزا رژیمی را به بهترین شکل آماده کردیم.
=========
مواد مورد نیاز(مخصوص 4 نفر):

روغن زیتون 4 تا 5 قاشق 
پیاز قرمز  500 گرم خلال شده 
 سیر2 حبه له شده 
 سبزیجاتریحان،جعفری،آویشن،فلفل قرمز 2 قاشق غذاخوری 
 خمیر هزار لا225 گرم 
 سس گوجه فرنگی1 قاشق غذاخوری 
 مقداری جعفریجهت تزیین 

طرز پختن پیتزا رژیمی:
مرحله اول:
در یک ماهیتابه 2 قاشق روغن ریخته،پیاز و سیر را به آن اضافه کنید و به اندازه 15 الی 20 دقیقه تفت دهیدتا نرم شوند اما دقت کنید که پیاز ها قهوه ای رنگ نشوند،سپس سبزیجات خرد شده را به آنها اضافه کنید.
مرحله دوم:
فر را بر روی حرارت 220 قرار دهید(سانتی گراد) و روشن کنید.خمیر پیتزا را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید،و به صورت دایره های 15 سانتی متری برش بزنید،میتوانید لبه های خمیر پیتزا را با دست حالت دهید،سپس روی کاغذ پوستی گذاشته برای 10 دقیقه درون یخچال قرار دهید تا سرد شود.
مرحله سوم:
یک قاشق روغن را با سس گوجه فرنگی مخلوط کنید و روی خمیر پیتزا پخش کنید،سپس مخلوط ماهیتابه را (سبزیجات،پیاز،سیر) را به خمیر پیتزا اضافه کنید،مقداری فلفل قرمز و روغن بریزید، به مدت 15 الی 20 دقیقه درون فر قرار دهید تا خمیر پیتزا قهوه ای شود و مواد روی آن پخته شود.
مرحله چهارم:
پس از 15 دقیقه از فر بیرون آورید و مقداری بیرون بگذارید تا کمی خنک شود،حال پیتزای رژیمی شما آماده است که میتوانید آنرا با جعفری تزیین و نوش جان کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =